Der går ikke mange sekunder




I sidste øjeblik tager jeg nummer 18 ind mod byen til et tidligt arrangement, hvor der spilles live-musik. Jeg har mest lyst til at stikke hovedet ind på Løven, men efter sigende skulle det være eksperimentalrock med skrigende ord om guillotiner og sådan. Hvad fanden dét end er. Smutter lige kort ind på et mindre værtshus i nærheden af Vesterbro. Får mig en snak om vind og vejr og andre ligyldigheder. Før jeg ved af det havner jeg hjemme ved en ældre kvinde med en ustyrlig trang til at flå bukserne af. Mine og hendes. Du og jeg går godt sammen siger hun fuld da jeg knepper det hvide ind i hende. Jeg ligger lidt overvejende om jeg nu skal blive natten ud. Der går ikke mange sekunder før jeg er inde i byen igen.

5 kommentarer:

  1. Du skriver virkelig godt.

    Pernille

    SvarSlet
  2. Det var forresten dig, der skrev noget om en kollibri-skrivemaskine. Hvor har du dog fået fat i den henne??

    SvarSlet
  3. UUUha det var faktisk en gave fra en veninde. Den er købt i Sønderjylland til ingen penge. Hamrende fed. Og tak for komplimenten.

    SvarSlet
  4. Det var da så lidt.

    SvarSlet