Barberet



Skummer skum ud på håndfladen. Blander det fra blåt til hvidt med samlede fingre. Fordeler det først over kinderne, i bakkenbartområdet, og så overskægget og stykket under munden, dernæst ned over halsen. Bladene er skarpe som nyslebne kokkeknive, mærker jeg. Kører forsigtet ned ad højre kind til en start og afholder mig fra at skrabe imod hårene, da jeg slår ud af det. Hårene forsvinder så småt så smukt. Jeg færdiggør værket ved at tage sneglen. Ja. Det ser fucking godt ud. Jeg pjasker vand fra vasken i ansigtet og klasker mig selv afsluttende på begge kinder. Går ud. Går ind på Waxies, hvor den første exceptionelt sexede kvinde rører ved min nybarbering. Hun er selv glatbarberet sander jeg senere. Flade bryster, men det er ubetydeligt, stadig fantastisk smukke og for satan, hvor hun er lækker. Jeg tager hende dybt seriøst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar