Bad




Jeg tænder for vandet. Jeg tænker på hende. Jeg tænder usandsynligt meget på hende. Bukker mig ned efter shampooen, der står stille og majestætisk, ventende på at blive grebet om af en badende eksistentialist. Trykker på flasken som jeg ville trykke på en bøtte remoulade. Klasker den end et par gange i håndfladen. Der er ikke så skide meget tilbage. Klumpen af hvidhed ligner umiddelbart ejakuleret
sæd, der bliver krystalliseret af regndråbers PLASK. Det har man set før. Millioner af gange. Fingrene placeres sammen som en opsvulmet knytnæve og danner en perfekt håndflade, der lader shampooen glide henover kroppen. Først i skridtet eller der i nærheden. Jeg starter ved pikslipset og masserer i roterende bevægelser. Derefter ned mod bollerne, rundt om pikken. Kan mærke blodårerne omkring pikken da det gøres grundigt. Trækker skinnet nedover hovedet og vasker pikhovedet blidt. Det skal gøres med absolut nænsomhed. Holder mig fra det sensitive LIGE omkring pikken i det seksuelle radiuses område. Et område, der altid skal behandles med respekt. Og ikke som kvinder med overbid gør det. De går altid over smertegrænsen. Jeg vasker inderlårene og synes det er skønt at have afsluttet pikken. Mærker hårene mellem fingrene da overlårene får en tur. Jeg samler lidt rest af shampoo fra glidebanen omkring de øverste mavemuskler i min højre hånd og slasker den om bagved ballen. Jeg vasker røven, bevæger pegefinger og fuckfinger rundt omkring røvhullet og sørger for, der er fuldstændigt rent uden tilbageværende lort i håret. En glinsende røv i måneskin efterlades nu af min højrehånd. Albuerne knækker sammen, jeg glider hænderne op over brystet, strejfer brystvorterne, lægger begge hænder på hovedskallen og manøvrerer mig bagud med baghovedet ved halsens styrke. Lader dråberne ramme ansigtet. Forsøger at glemme hende for et øjeblik. Jeg slukker for det varme vand.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar